Visszaemlékezés az első találkozásra

Gyanútlan nap volt az is, mint a legtöbb.
A múltnak árnyai éppen sziesztát tarthattak,
A jövőnek aggodalmai pedig a pillanat hatókörén túl várakoztak.
Csend, béke és gondtalan céltalanság vezette lépteim feléd.

Meglátni és megszeretni csak egy pillanat műve volt.
E gondolat nem új a nap alatt, mégis komoly jelentést hord.
Külső alapján ítél az ember, de vajon …
Tényleg csak külsőség, melyet szemed fénye áraszt?

Nem hiszem! Volt abban valami, ami azonnal megfogott,
De olyan, mely tagjaimat egyben földhöz is gyökerezte,
Nem engedvén, hogy hozzád dőre s elcsépelt
Módon, egy szóval is közeledjek.

Kifordultam az ajtón és szenvedtem balgaságom felől,
Hogy egyszerűen még a nevedről sem tudtalak megkérdezni téged.
Segítséget kértem, mint egy kezdő tini, de a terv dugába dőlt,
Még így sem tudtam eljutni a bemutatkozásig.

Hazatérvén, kudarcomból valahogy erőt merítve aztán,
Minden mindegy alapon, üzenetet hagytam neked s még
Nem is csodálkozhattam a válaszon ezek után,
Hogy egy küzdeni jobban tudó fickó nyerte el kegyeidet ismét.


Bp, 2017.06.07.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Átokfalva

Csípj meg, Angyalom!

Játszótér