Dorothy

Nőiséged gyönyörű volt nekem és megigézett a pillanat,
Mikor először megláttalak nőként reménytelen rajongóid között.
Mint bárány a farkasok között, gondoltam én naívan,
Pedig nem kell téged félteni, hisz erős vagy, komoly önbecsülésed van.

Ennek már tíz éve … mely tovatűnt visszhangtalan …
Szerelmed volt, ma már férjed s családod; tetterőm azonnal elapadt.
Ismerős helyzet, nem is fecsérelnék rá szót sokat,
Ha nem jelensz meg újra a semmiből eleven emlékképként, mosolyogva.

Jó érzés a tudat, hogy férfiként emlék maradtam,
Morzsa kiéhezett önbecsülésem majmának.
Egy csak a szomorú, az emlékek halottak,
Én pedig élek, azóta is boldogtalan …

Bp, 2017.04.05. 12.14

(név és cím a szerkesztőségben, de nem árulom el soha)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Átokfalva

Csípj meg, Angyalom!

Játszótér